Tuesday 22 March 2005

Mimpi...



Kata orang mimpi bunga tidur..tapi bagiku mimpi bukan lagi sebagai bunga dan kembang ditaman lelap...mimpi adalah sebuah isyarat esok dan sesudahnya...bayangkan setiap hari aku mimpi..aneh, sedih, gembira...macam macam...



mimpi juga yang membuat aku menjadi setengah paranoid...gara gara mimpi aku jadi takut keluar rumah...namun mimpi juga yang menyebabkan aku jadi berani bertaruh besok siangnya...

kali ini aku mimpi aneh lagi...aku mimpi dirumah yang aku tempati ada gempa yang sangat kuat dengan ayunan kiri kananya...anehnya tidak ada yang jatuh atau berserakan didalam rumah itu...aku,ricky dan reny serta kalo nga salah distu juga ada Fitri...berpegangan pada terali besi rumah...gempa itu berlangsung lama dan malam hari...

Esoknya pas bangun pagi aku demam dan tidak jadi ikut tes di Unand...

No comments:

Post a Comment